Imago Maredsous wordt opgefrist
De brouwgroep Duvel Moortgat wil zijn het imago van zijn Maredsous-dochter optimaliseren en internationaliseren. Het bedrijf merkt op dat Maredsous het de voorbije drie jaar bijzonder goede prestaties heeft geleverd. De opfrissing van het Maredsous-imago zal gepaard gaan met het ontwikkelen van nieuwe verpakkingen en nieuw publiciteitsmateriaal.
Duvel Moortgat wil dit jaar ook starten met de export van Vedett en een verdere groei realiseren op zijn prioritaire markten Belgiƫ, Nederland, Frankrijk, Verenigde Staten en Groot-Brittanniƫ. Het voorbije jaar gingen alle merken van Moortgat erop vooruit. Duvel kende een groei met 6,4 procent, Maredsous realiseerde een stijging met 19 procent, La Chouffe met 20,4 procent, Bel Pils met 19 procent en Vedett met 71,4 procent.
De Amerikaanse dochterbrouwerij Ommegang realiseerde een groei van 26,9 procent en de Tsjechische dochter Bernard kwam aan een omzetstijging van 9,3 procent.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home